• 0734 click aici
  • contact@hqcafe.ro
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in comments
Search in excerpt
Search in posts
Search in pages
Search in groups
Search in users
Search in forums
Filter by Custom Post Type
Filter by Categories
Lumea Cafelei

Politica de retur

Magazinul HQCafe.ro se ghideaza dupa Ordonanta retur OUG 34/2014.

Inainte de a demara procesul de returnare

Contactati-ne folosind numarul de telefon 0734. 47.22.33 sau la contact@hqcafe.ro, intr-un email cu titlul RETUR, comunicandu-ne detaliat situatia. Astfel vor fi discutate impreuna cu Dumneavoastra detaliile procesului de returnare.

Conditii returnare produse

  • Se pot returna doar produse nealimentare (precum aparatele de cafea), care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel (sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 – 15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale: produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.);
  • Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.
  • Produsele returnate trebuie sa fie insotite de dovada platii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele;
  • Consumatorul beneficiaza  de o perioada de 14 zile calendaristice de la data livrarii pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale. In cazul vanzarilor directe (contract care nu a fost incheiat la distanta), termenul de retur este de 48 de ore de la achizitie;
  • Transportul coletului cu produse returnate se plateste de catre client;

Conditii rambursare

Conditiile de rambursare se vor discuta telefonic sau pe email dupa ce coletul de retur ajunge la HQCafe.ro.

  • NU se vor rambursa produsele care au fost achizitionate la pret promotional (oferte, reduceri sau facturate cu un pret mai mic decat cel afisat pe site in momentul facturarii).
  • Transportul NU este inclus in suma sinonima cu valoarea rambursului, ci se achita separat de catre client.
  • Rambursarea poate insemna restituirea valorii integrale a produselor (nu include niciun fel de taxa de transport) sau o rambursare partiala a valorii produselor (nu include taxe de transport) in cazul in care acestea sunt returnate altfel decat au fost livrate de noi: deteriorate sau incomplete (componente lipsa).

Daca rambursarea este aprobata, suma va fi rambursata in cont, in maxim 14 zile calendaristice de la data sosirii returului la noi. Valoarea stabilita a produselor pe care doriti sa le returnati poate fi folosita pentru o comanda in magazinul HQCafe.ro.

Conditii inlocuire

  • In cazul in care produsele livrate de noi nu sunt cele comandate, contactati-ne imediat pentru inlocuirea produselor primite cu cele corecte, iar costurile acestui proces de retur vor fi suportate de HQCafe.ro;
  • Daca ati primit produse deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot returna. Detaliile acestui proces trebuie discutate cu magazinul, costurile de retur NU sunt suportate de HQCafe.ro.
  • Pentru produse care nu functioneaza in primele 24 ore de la receptionarea coletului, contactati-ne in vederea inlocuirii produsului. Costurile de retur vor fi suportate de HQCafe.ro in acest caz.
  • In cazul in care produsele livrate NU indeplinesc conditia de “noi”, produsele NU se pot returna, daca acestea au depasit perioada de Garantie sau daca acestea au fost deteriorate intentionat/ neintetionat de catre client prin folosirea necorespunzatoare a produselor.